Sunday, February 15, 2009

Aktiviti Anak Anak

Kejadian 24/6/09 b'day anak-2
Koleksi utk kwn2 sekelas...

Birthday ke 10 (24/05/09) ARM sulong aku... dia nak cupcake ni, tempah kat makcik... TQ pada kwn yg bersusah payah membuat kek ni... cantik & comel...


Sorry la aku selitkan beberapa aktiviti personel di blog ni. Boleh kan... hanya utk selingan sahaja.

14-15 Feb '09 anak aku yg sulong mengikuti 'Blind Fold Course' di Mariner Hotel. Course memang seronok & berfaedah utk anak2 kita kerana ia membantu mempertingkatkan sistem pembelajaran kerana mereka di ajar menggunakan Otak Tengah. Kita xleh menggunakan otak tersebut sekiranya xtau tekniknya.

Alhamdulillah mereka berjaya dlm 1 setengah hari utk menguasai teknik tersebut. Klu kira anak sulong aku ni slow learner tapi dlm course ni ia boleh mengikuti dgn jayanya & berjaya menguasai semua modul yg ditetapkan.




5 comments:

  1. kak oo kak.. boleh tempah langsir ka? saya tinggal kat miri tok.. berapa kitak ambik upah baju kurong??

    ReplyDelete
  2. upah buat langsir murah lah dik... berbaloi ke?

    ReplyDelete
  3. Sorryla lbt nak reply.
    Boleh je, sapa2 pun nak tempah baju kurong. tapi kos penghantaran x ditanggung.
    * Baju kurong biasa termasuk span bahu/seamo leher, RM 27.00
    * Langsir ikutla fesyen / lebar langsir 2.
    biasa punya RM7.00 sebidang
    Lain fesyen tgk la macam mana

    ReplyDelete
  4. Sorryla lbt nak reply.
    Boleh je, sapa2 pun nak tempah baju kurong. tapi kos penghantaran x ditanggung.
    * Baju kurong biasa termasuk span bahu/seamo leher, RM 27.00
    * Langsir ikutla fesyen / lebar langsir 2.
    biasa punya RM7.00 sebidang
    Lain fesyen tgk la macam mana

    ReplyDelete
  5. Langsir 2 aku xtau la berbaloi ke x. tapi rasanya balik modal lagipun nak tolong2 je. Customer pun kawan2 rapat, dorang pun aku bagi special diskaun lagi dari rate biasa. Xpa yg penting customer puas hati & hati kita pun senang

    ReplyDelete